söndag 17 februari 2008

Melodifestivalen

Jag älskar det här evenemanget, och anser att det bara har blivit bättre sen de började med deltävlingarna. Det är väl kanske inte så att de som jag tycker är bäst kommer till finalen, men det finns en större chans att få fram de bästa.

Jag chockade en vän och kollega med att kunna sjunga med i alla schlagers när vi var på Wallmans - visst är det kul att kunna överraska ibland!!

Hade fått en beställning till ett "körtkortskort" - hur svårt som helst. Jag är nog mer romantiskt lagd när det gäller kortmakeri, och hur romantiskt är det med en bil?? Så det blev så här:


1 kommentar:

Anonym sa...

Har aldrig gjort ett körkortskort, och jag tror att även jag skulle ha lite svårt. Men jag tycker det var ett jättefint kort så du har lyckats tycker jag!

Kram