söndag 10 februari 2008

Scrapträff

Igår satt vi ett gäng - för att vara exakt 18 st - och pysslade hela dagen. Vi började kl 08 och slutade 23.30. En del av oss slog rekord i antal alster under träffen - sist var det ngn som inte lyckades få ihop ngt alls ;)


Jag gjorde bl a ett bröllopskort till en kollega, och ngra grattiskort.

Stämpeln till detta kort fick jag låna av Spooky - inviga t o m. Tack snälla!!


Idag har jag bl a varit och gratulerat min vän Marie som har kommit upp i en mogen ålder av 22/39. Grattis igen gumman.
Har även varit och träffat en stadig dam vid namn Sally. Sally är en engelsk bulldog och var bland det tuffaste jag sett på länge.

I morgon är det vägningsdag. Håll tummarna! Tack för idag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat, du gjorde min dag och värmde mitt hjärta!!!

Stor KRAM

Anonym sa...

Välkommen till bloggvärlden!
Jättefint kort har du gjort :)

Kram Ulrica

Anonym sa...

Vilket jättefint kort! Jag tyckte jag gick runt och kikade vad alla gjort för fint, men tror jag glömde kika på dina alster *skäms*

Kul med en ny blogg att kika in till. Lägger till dig bland mina länkar om det är ok!?