onsdag 5 mars 2008

SIM

Har i helgen suttit i en superkall och hård sporthall och tittat på Svenska Inomhusmästerskapen i softboll - min dotter spelar i EBSK. Det är en kul sport att titta på. Reglerna är lite märkliga, men efter ett tag förstår man dem hjälpligt....om inte annat hör man de andra suportrarnas utbrott - på gott och ont.

Min helg började nämligen i fredags med en 23-årsfest hemma hos Alex. Alla som kommer ihåg sin egen 23-årsfest vet vad jag talar om när jag säger att lördagen var tuff att ta sig igenom. Den hade varit tuff även utan kall idrottshall, skramlor och utbrott från suportrar. Men som den stödjande förälder jag är stod jag ut i 7 timmar innan jag fick komma hem till soffan igen.

På söndagen var jag tillbaka igen och mådde som den prinsessa jag är ;)

1 kommentar:

~:Johanna:~ sa...

Ne men Ylwa då. Var ute å flänga sådär.... Man mår som man förtjänar dagen efter...tyvärr ;)

Trevlig helg

// johanna