måndag 12 maj 2008

Delrapport :)

Har sedan i september-07 gått på viktväktarkurs på jobbet. Vi hade avslutning idag, och vågen visade att jag gått ner 20,5 kg!!!! Än är jag dock inte klar, ska skriva in mig på öppen klass nästa vecka.
"Va, inte klar??"
Jag verkar vara en av dem som har superdålig självdisciplin och klarar inte att hålla vikten utan viktväktarna. Gick nämligen ner 30 kg för ngra år sen och gick upp dem igen.
Nåväl, mitt mål är att bli guldmedlem och ha viktväktarna flåsande i nacken för att ha en chans att inte gå upp igen.
Håll tummarna för mig
//Y

10 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!

Jag håller mina tummar hårt som tusan!

Kram

Jenny sa...

Bra jobbat! Vad duktig du har varit. Lycka till med att behålla det du kämpat så hårt för.

http://lottafruh.blogg.se sa...

Grattis till din viktminskning, duktigt kämpat! Jättesnygga kort och Bombshell är urfräcka!
Hoppas att din kamera dyker upp snart!
Vårkram,
Lotta/ FruH

Anonym sa...

Fy fasiken vad du är bra hjärtat!!! Resterande kommer du ta lättplätt och jag är stolt över dig!!!

KRAM

Ann-Louice sa...

Vad du är duktig! Håller tummarna jag med!

Jag skulle behöva gå i kurs hos dig. Skulle behöva göra detsamma men det är gott med mat och socker.

Stor KRAM!

/Ann-Louice

Anonym sa...

Gud vad duktig du är ... själv kan jag bara skryta med 1.4 kg ner.. fast jag har bara vägt mig en gång.. vägning imorgon igen.. Håller tummarna att de sista 10 går lika lätt. *kram*

Anonym sa...

Stort grattis till dig. Bra gjort!

Anonym sa...

GRATTIS!!! Så kul!!! Jag gick oxå ner 20 kg med dom...men sen gick jag upp dom med "Malin's hårda chokladskola"! =P

Ha en härlig kväll!

Kram!

Jenny sa...

STORT grattis till viktminskningen! Lycka till med jämvikten sedan, det klarar du galant. :)

~:Johanna:~ sa...

Grattis! Roligt att det går så bra för dig. Fortsätt kämpa på bara!

Ha en bra dag
Kram