tisdag 6 maj 2008

Diverse

Nu börjar jag bli lite smått sur. För 11 dagar sedan beställde jag och betalade en kamera över nätet och har fortfarande inte fått den. I deras åtagande står att det ska ta 3 - 4 dagar. Jag ringde igår och frågade vart min beställning är. "Oj, den har visst fastnat. Jag ordnar det." Idag har fortfarande inget hänt, så imorgon ringer jag igen. *morrar lite*

Under tiden, medans morrningarna pågår, har jag tillverkat ngra beställningskort.


Studenten närmar sig och beställningarna flyter in på dessa kort. Här är ett till Matilde.


Har gjort ett vintage-kort till en kollega, vars dotter fyller 25.

Ha det bäst i vårvärmen, vänner//Y

5 kommentarer:

Jenny sa...

Jättefina! Jag ska också se till att göra några studentkort, jag har ju också den stämpeln. Den är ju så fin!

Anonym sa...

Grattis, du gör business med Pixmania, eller hur?? Det rekommenderas inte.. något bättre priser men en kundservice som inte är vatten värd :(

Jag hoppas innerligen din kamera kommer snart!!

kram
Ulrica

Anonym sa...

Underbara kort!!
Jag försöker febrilt att länka tillbaka till dej men det är något fel på själva blogg.se så man kan inte lägga in länkar än...kommer att lägga in en så snart dom fixar felet! Dom håller på med plattformsbyte så det är inte mycket som fungerar som det ska =(

ha en härlig kväll!
Kram!

Anonym sa...

Tack för idag! Jättemysigt, det gör vi fler gånger tycker jag.

Hoppas du slipper morra efter kameran länge till.

Kram

Anonym sa...

Hej du glada. Fina kort måste jag säga. Där ligger man i lä