tisdag 20 maj 2008

Friskvårdstimme

Vi har på vårt jobb en otrolig förmån som kallas frisvårdstimme. Det innebär att en gång per vecka kan vi utnyttja en timme för friskvård i anslutning till jobbet - på arbetstid. Om arbetet så tillåter. Jag utnyttjade det idag och tog mig en långprommenad genom parker, i underbart väder efter regn, och upp till Mians för lite shopping. När jag väl skulle ta mig hem - gående - öppnade himlen sina portar och jag kände mig som en dränkt katt när jag väl kom hem. Men vad gör väl det....så här fina tulpaner hittade jag i parken vid Munksunds torg!

4 kommentarer:

Enköpings Pyssel sa...

Å fyy var du ute när det var busväder.
Vilket fin bild. Visst är det skoj med en "riktig" kamera?!
Ses i helgen

Anonym sa...

Vilka vackra tulpaner =D
Typiskt att det ska börja hällregna när man är ute och går...helst när man kommit halvvägs och det är lika långt åt båda håll =/

Ha en bra dag!

Kram

Anonym sa...

Trevligt med lite metal =D Kul att du oxå gillar det!!!

Kram!

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Tassar förbi o lämnar ett litet avtryck =) Jättefina bilder i din blogg o kulig läsning!

En undran bara..jag har oxå blogspot men hur gör man för att direkt i inlägget länka till en sida? Som när du skrev "Miams"..hur gjorde du det för att sa somsagt länka direkt till den sidan? Kan lite o ingeting..tacksam för svar =D

Trevlig helg!

//Ulrika