fredag 16 maj 2008

Lite tjat får saker att röra på sig :)

Nu ni, är min kamera på väg hem till mig. Jag har ringt varje dag den här veckan och ifrågasatt varför inte min kamera har kommit, att deras åtaganden inte har blivit uppfyllda (varorna ska skickas inom 48 timmar - i det här fallet tog det 480 timmar)och att de snart kunde behålla sin kamera.

Medans jag har muttrat och svurit har jag jobbat (nej jag strejkar inte), hjälpt min dotter att plugga inför slutbetyget - hon slutar nian nu - och gjort en väldig massa studentkort, och ngra grattiskort. Har lånat studenthängeln av Johanna.


Till Cecilia


Till Johanna


Linnea fyller 14. Stämpel lånad av Annelie.


Min mormors syster Gunni fyller 88 år idag och jag ska snart iväg och gratulera henne med present och det här kortet.

Ha en underbar men regning och kall dag.
*kram*
//Y

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som alltid jättesnygga och inspirerande kort!

Tänk att du var tvungen att tjata så. Men skönt att det verkar ha funkat.

Hoppas du får en mysig helg, trots det kyliga vädret.

Kram

Anonym sa...

Helt UNDERBARA kort du skapat!! Jag är imponerad :)

Säger som Annelie.. trist att behöva tjata, men jag håller alla tummar för att du snart fotar för fullt med nya kameran!

Jag hörde av Thomas att du sagt nåt om kameran och lektioner? Han smyger på min msn tydligen *S*.

Om du vill så har jag fotokurs den 25 maj.. vi är ett litet gäng som ska träffas och det är ett ypperligt tillfälle att få lära dig kameran ingående.
Hojta om intresse finns så får du veta mer :)

Hoppas du har en toppenkväll.. själv sitter jag snart på ryggstödet på soffan.. det är ju en VANSINNIGT spännande hockeymatch på TV!!!

KRAAM