onsdag 25 juni 2008

Midsommar, salta hav och hångel


Midsommar har vi firat tillsammans med Marie och hennes underbara familj på Västkusten - och där firar man minst sagt lite annorlunda än vi är vana vid i mellansverige. Alla får varsin partyhatt efter sinne och karaktär. Jag bara skojar - vi firade precis som alla andra med supergod mat, underbart trevliga människor och lite kubbspel.

Marie och jag har varit ute på ett naturreservat vid havet - det var halv storm där och då - och fotade lite hav, lite krabba i byggsats (förmodligen rester efter måsarnas måltid), kossor och lite blommor som vägrade stå stilla och vara bara vackra.

Jag har sällan hånglat så mkt som under dessa dagar. ;) För att göra en lång historia kort så inehåller detta uttalande en blondin med mkt skägg och lång tunga - denna uppenbarelse heter Dexter och är en bordererrier.

Har gjort en hel del LO och kort under dessa dagar (vem är förvånad), men de får ni se när jag kommit hem - om inte tidigare...
//Y

6 kommentarer:

~:Johanna:~ sa...

Det ser ut som att du har haft det bra. Ser fram emot att får se dina skapelser från semestern.

// Johanna

Anonym sa...

Det ser inte ut som det går någon nöd på dig alls! :-)
Ska bli roligt att se vad du knåpat ihop på semestern sen när du kommer hem.

Kram

Anonym sa...

Fy ska du inte åka hem snart??? Näääää bara skoja, jag älskar att ha er här!!! Fram med mer underbara foton nu... visa allt fint du båda fotat och scrapat.

Många kramar
Marie

Anonym sa...

scrappat menar jag förstås... *s*

Anonym sa...

Oj vad härliga bilder =D Det ser inte helt fel ut! Ser fram emot att se alla kort du gjort! haha det rimmade snyggt=)

Ha en härlig dag!
Kram!

Anonym sa...

Det ser ut som ni haft det himla härligt på västkusten :). Tramsmajor *fnissar gott*.

KRAM