söndag 8 juni 2008

Solig, ledig och lat helg

Den här helgen har varit helt otroligt härlig - och jag har varit ledig för en gångs skull när det har varit perfekt väder.

Min helg började i fredags med en grillfest med egen kock - värden stod vid grillen. Jag har sällan skrattat så mkt i hela mitt liv, så nu är väl livet förlängt med ngra dagar igen. Lillemor hade sina hundar med sig. Clara - som mest gick runt och snodde mat och snacks (ljuger bara lite) och stod och stirrade ut mellan staketet för att försöka ta bollen från barnen. Gramse - en stooooooooooor och ordentligt snäll schäfer som mest låg still och led i värmen.


I övrigt har helgen varit varm och solig och mina dagar har förflutit i solen - vilket jag bara älskar. Jag håller tummarna för att min semester för en gångs skull innehåller sol, sol och sol. Till och med katterna tycker att det är lite varmt kolla stilstudie på Moses.

Fram till min semester har jag bara två lediga dagar - men jag har ju ngt att se fram emot så det funkar.

Här kommer kortet jag lovade efter helgen, Fia har fyllt 50 och har nu fått kortet i sin hand. Kortet är gjort i formatet 12x6" och är dubbelt//Y

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller alla tummar för att ni får sol på semestern :). Ska kissemissarna också åka med ner till västkusten?

Kram ulrica

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Jag hoppas oxå att denna sommar blir p e r f e k t!!

Fina bilder o kort =)

Ulrika

Anonym sa...

här har vi regnrusk och 7 grader...surt för alla småttingar som går ur skolan idag=( Själv håller jag på att frysa rumpan av mej inomhus och överväger att än en gång slå p värmen.

Kram

Anonym sa...

Låter som du hade en riktigt mysig helg!

Hoppas de lediga dagarna fram till semestern blir soliga och softa. Inte jobba för mycket nu!

Kram

Anonym sa...

Hoppas allt är bra. Har en liten utmaning till dig i min blogg. Att göras med eller utan foton.

Hoppas du får en bra helg!

Kramar