måndag 14 juli 2008

Bb

Del två i mitt liv från A - Ö
De ord jag använt är Baileys - Birgitta (min lilla mamma som bara blev 36 år) - Blommor - David Bowie (texten till "Life on mars?" finns i den lilla rullen) - Broderier.

De som känner mig vet att tulpaner är min passion i blomstervärlden, att "Life on mars?" är den bästa låten alla kategorier (även om David Bowie inte är min stora idol) och att jag gärna broderar. Det var min stora hobby innan jag började med scrapbooking.

Nu vet ni alla lite mer om mig - och 26 till bokstäver blir det innan det här projektet är klart.

*kram*
//Y

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker LO. Stommen på mitt album har jag gjort själv av kartonger bara. Jag älskaar min BIA. Man kan göra så mycket av den
Tack för titten
Hälsningar
Helena på landstoken.se

Anonym sa...

Jättefin Lo! Vackert kort på din mamma =) Tråkigt att hon inte fick vara med så länge =(
HOppas att solen skiner på er idag! Här har vi varit iväg och badat!!

Kram!

Caroline sa...

Nej man vad kul att du också är med på detta! Tack för alla gulliga kommentarer i min blogg. Håller med om att fotot på din mamma är jättefint och att det är trist att du förlorade henne så tidigt. Ha en bra dag!

Annica H sa...

Jättefina bokstavs Lo´s! Har du satt någon tidsram på ditt alfabetsprojekt? Ett sådant skulle ta MIG en EVIGHET!...

Anonym sa...

Wow! Vad fint! Nu när jag såg detta så fick jag en idé som jag ska ta upp med min bästa vän. Just det där med att någon dör ung... Du har väl säkert haft en del funderingar om din mamma??!! Min vän har ALS och alltså en väldigt utmätt tid kvar. Hennes två barn skall få varsitt album inför framtiden utifrån den här idén. Så att de på visst vis kan få lära känna sin mamma trots att hon inte finns längre.(Scrappat av mig med henne som bisittare). Tack för en fin LO och en bra idé! /Mari

Ylwa sa...

Hej Mari,
Vilken gåva du ger till din väninna och hennes barn!

Vet inte hur jag kan nå dig, men jag skulle gärna vilja höra hur ert projekt fortskrider - även om det ännu bara är på planeringsstadiet.

Skicka mig ett mail om du vill.
ylwa_blomkvist@yahoo.se
*kram*
Ylwa