fredag 4 juli 2008

Jag har fått en award!!


Tack snälla Malin...såå kul!!

Nu ska jag dela ut awards till minst sju bloggar. Harkel - svårt att välja - men det får bli så här:

Marie
Johanna
Ulrica
Malin
Annelie
Ida
Tette
Mette

Anledningen till att jag vill ge er denna award är att ni inspirerar mig i mitt liv och mitt pyssel.

Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency,
the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,
the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.
*kram*
//Y

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat!! Hoppas ni har lika fint väder som det varit här de senaste dagarna... strålande sol och 30 grader varmt... INTE roligt att arbeta i.

Nu har jag tappat 4 kg till... :D

KRAM

Caroline sa...

Tack för den fina kommentaren i min blogg. Självklart får du gärna lägga till mig som inspirationskälla, jättekul att du gillar mina grejor! Ha det bra!

Anonym sa...

Nämen fick jag tillbaka ;P vad roligt!! Tusen tack! har uppdaterat bloggen med lite nytt vansinne idag...eller inte så lite heller. Det involverar skalla fönster, stolar, blårumpa, tjyvar och gissningslekar ;P

Ha en härlig kväll vännen!
Kram!

Anonym sa...

JO benet är det inget fel på nu...det var bara under några minuter inatt. Inte värk eller nåt annat bara poff och styp =) Idag har jag inte känt av nåt heller!

Kram!

Theresa/Tette sa...

Tack så hemskt mycket för din tanke.
Kram Tette

PS Du "utmanade" mig för en tid sedan också, jag har bara inte hunnit att skriva om det ännu, men ska få en stund över för detta snart. DS