onsdag 20 augusti 2008

Jag har fått ett uppdrag!!

Jag fick ett överraskande mail häromdagen. Helena på Landstoken frågade om jag ville göra ett gästDT uppdrag åt henne. *glad som få och dansar lite runtrunt* Tack Helena för förtroendet :)

Idag kom paketet med stämplar som jag ska göra ett gäng kort utifrån!! Det var en blandning av fotostämplar, textstämplar, julstämplar och lite luriga djur. Gå gärna och kolla in dem hos www.landstoken.se + att där finns mkt mer.

Nu ska jag sätta mig ner och skapa lite innan jag ska sova. (Fick en beställning på ett kort idag som ska levereras imorgon =) och imorgon ska jag inhandla lite EZ så jag kan börja använda stämplarna jag fick *kan knappt vänta tills imorgon*

Gonatt vänner.
//Y

22 kommentarer:

Vixen sa...

Grattis! Vad roligt :-) Ska bli spännande att se vad du hittar på för skoj :)

Caroline sa...

Nej men oj vad roligt! Grattis. Håller med om att det ska bli spännande att se vad du gör med alla roliga motiv.

Pyssellina sa...

Massa fina stämplar ju. Det blir säkert roligt att får göra en massa med dem.

Kamilla sa...

Men så kul!!!
GRATTIS & vad mycket fint du fick :D

pysselpetra sa...

Grattis, vilken lycka!!!

Lotta sa...

Grattis Grattis!! Vad kul=) Ska bli intressanst och se vad du hittar på med dom häriga stämplarna. Lycka till!

Ann-Louice sa...

Grattis! Vad roligt!Det måste kännas bra.

Jag instämmer med de andra. Det ska bli kul att se vad du hittar på att göra.

En stor kram!

Anonym sa...

Så kul med gäst-dt jättefina stämplar du fick att leka med!

Ammi sa...

Grattis! Ska bli kul att se vad du skapar för fint av det :-)

BellaMio sa...

Så kul!! Är ju alltid roligt när det kommer uppskattning från oväntat håll!

Väntar otåligt på att få se vad det blir...

Linda sa...

Hej!
Du har fått en liten award av mig, kika in på min blogg =)

Anonym sa...

Nej vad roligt för dig å vad kul med lite nya stämplar.
Scrappa lugnt.

Wildärtan sa...

Kuuuul!

Anonym sa...

Nu har jag gjort en (egen) till award som du kan hämta i min blogg ;P

Anonym sa...

Fick du stämpelmotiven idag??

Kram!

Annica H sa...

Va kul att få vara gäst DT! Ser fram emot att se vad du gör!!
Du har utmärkelser att hämta i min blogg åxå!
Du är så duktig, och inspirerar nog många fler än mig, så du är väl värd dessa, samt många fler!
Kram Annica

Caroline sa...

Hej! Tack för kommentaren i min blogg! Alfabetet heter JIVE och är utskuret med sillen. LOVE IT!

Anonym sa...

Vad roligt vännen!! Stort GRATTIS! Ser fram emot allt fint du kommer att skapa!

många kramar

Malmis sa...

Vad kul! Grattis!
/Pyttisens mamma

Anonym sa...

gud va roligt. grattis! ser fram emot at se vad du skapar...

vi ses imorrn

Anonym sa...

Stort grattis! Det är du väl värd.
Ser fram emot att se korten du gör åt dem.

Har lämnat en award åt dig inne hos mig.

Ses i morgon!

KRAM

Anonym sa...

Grattis vad kul! Passar oxå på att tipsa om en tävling hos mig som du inte får missa =)

Ha det gott, kram