torsdag 7 augusti 2008

Nu går det snabbt!!

Nu trillar beställningarna in, eller rinner in. Gjorde tre kort igår och vips så var kvällen borta, men hur kul är det inte att hålla på??

Gick och la mig rätt sent - hur trött som helst - och vaknade av et flaxande inne i rummet. Jag tände lampan och försökte lokalisera fladdrandet, men hittade inget. Till sist gick jag på upptäcksfärd, för det bara fortsatte, och hittade en jättestor nattfjäril. Ulrica, jag kan förstå din skräck för dessa - de är ju jättestora och håriga dessutom. Blääärk....men jag var modig *klappar mig själv på huvudet* jag tog klassiska glaset och pappret - sen ropade jag på min dotter som släppte ut den.

Ha det bra under dagen. Glöm inte skriva en rad!!
*kram*
//Y



11 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

åååå va mkt fint du har gjort sen jag var här sist... såå fina kort:-)

Ammi sa...

du gör fantastiskt fina kort, med så läckra detaljer...älskar kortet med Bombshell stämpeln :-)!!!

Ulla sa...

Jättefina kort...

Anonym sa...

Jättefina kort =D Roligt med beställningar!
Jag vet inte vilket datum mässan i Gävle är men det står nog på scrappiz. Tänk vad roligt om du kunde komma dit =D

Kram!

Anonym sa...

Tyckte att kortet till Philip var läckert!

Annica H sa...

Jättefina kort! Bombshell stämplarna är urläckra! Vill ha...
Visst är det förunderlig hur timmarna flyger iväg när man scrappar?... :)

mias pysselverkstad sa...

tack för din fina kommentar i min blogg, jag blev otroligt glad för den=)
ha en trevlig kväll! kram

Katrin sa...

Tjusiga kort!

Visst är det härligt när allt bara flyt på!

Ha det gott!

Kamilla sa...

Oj vad mycket fint det fanns här :)
Inspirationsboost ;)
*kikar vidare*

Anonym sa...

Nä, jag har inte gjort tatueringen än den är på uppskissnings stadiet. Orginalet sitter med blrjan på en axel och slutar uppe vid örat så jag måste rita om så den passar min arn;)

Anonym sa...

Vilka härliga kort!