söndag 24 augusti 2008

Pysselträff

Vi hade pysselträff här i Enköping igår. Johanna, Ulrica och Annelie hade satt ihop en fantastisk dag - tack tjejer!!

Jag fick en del gjort under träffen - vilket inte är en självklarhet - man pratar, shoppar, fikar och pratar igen.

Två kort gjorde jag på uppdrag av Landstoken av hennes underbara stämplar:



Gjorde även en LO där jag använde ngra av de stämplar jag fick.


Gjorde en del andra saker oxå bl a mitt G i "Mitt liv från A - Ö", två beställningskort och altrade en anteckningsbok. Visar dessa inom kort oxå.

Idag ska jag på dop. Sophias lille son Ivan ska döpas och hans present kommer oxå att visas - efter dopet. (*viskar* misstänker att hans kära mor är här inne och läser ibland =)
//Y

3 kommentarer:

Michaela Lejonberg sa...

ååh vilka härliga kort. Lon var härlig den också:-)

Anonym sa...

Tusen Tack! :D

Kramar Sofie

Annica H sa...

Så produktiv du har varit! Finfint!
Ser fram emot din nya bokstavs Lo... Är barnsligt förtjust i dem... ;)