onsdag 15 oktober 2008

Hjälp i pysselverkstan

Ikväll har jag haft hjälp i pysselverkstan av Bertils döttrar, Nora 13 och Agnes 11. De ville göra varsitt kort till mamsen som fyller år på lördag. Det var första gången de gjort ett kort och de blev superfina!! De valde färger, papper, dekosar och förstås stämpelmotiv. Så här blev de:

Noras kort till vänster och Agnes till höger


Själv satte jag mig och pysslade ihop ett kort till Landstoken med en av de underbara stämplarna från Stampsmith som finns i hennes butik. Kika in får ni se.

Ber om ursäkt för den usla fotograferingen - men tjejerna tog med sig sina kort och gick för tio minuter sen, så jag var tvungen att fota dem ikväll eller inte alls. Mitt eget kan jag göra om i dagsljus senare.

Edit: Har fotat - eller rättare sagt scannat in mitt kort...det blev inte ljusare idag heller.

Ser nu fram emot att vara ledig i två hela dagar och ska ägna mig åt min beställningslista och avkoppling - tror jag är väl bäst att tillägga :)

Sov gott vänner.
//Y

5 kommentarer:

Ammi sa...

Så duktiga dom var tjejerna, superfina kort...och ditt är kanonfint :-)

Carina sa...

Jättefina kort de gjort.Härliga färger.Med beröm godkänt.
Ditt kort blev super det också!

Anonym sa...

Vilka duktiga tjejer! Men det är klart att de gjorde fina kort när de satt och hade dig som hjälp och guide.

Kram

Anonym sa...

Men titta.. två blivande kortmakare ser jag allt!! Ni har allihopa gjort jättefina kort :).

Kram Ulrica

Anonym sa...

Superfina kort dom gjorde =D Och ditt kort var oxå fantastiskt!!

Kramar!