torsdag 20 november 2008

Korthögen växer....

....jodå, fast jag skickar iväg det mesta av det ni ser här.

Lena har blivit mormor för fösta gången och ville förära den lilla loppan (och mamma förstås=) med ett kort och lite presenter.


Fick även beställning på ett kort till en kille som kallas Kicki


På lördag ska vi fira Bertil - ja han fyller inte förrän om en vecka idag - men det passade bättre med fest denna vecka. Det blir en liten och behändig tillställning med mat, dryck....och mer dryck. Jag har lovat mig själv att aldrig mer festa ihop med P - blir så dålig dagen efter....men det håller ju inte i längden (hon och hennes man kommer nämligen på lördag=) meeeeeeen det blir söndagens bekymmer :/

På lördag morgon ska jag stå och hänga på låset kl 8 - då är det scrapträff här i Enköping. Ska bli så kul att träffa alla igen och andas lite kreativitet. Har lovat att jag ska gå med på att bli hämtad 17.00 - det är ju lite som ska göras inför festen.

Uppdaterar med nya alster från träffen efter helgen.

*kram*
//Y

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan du undrade om pappert .. kan kommer inte ihåg vad det hette men det är köpt på Landstoken försökte hitta det inne på hennes sida men hittade det inte kanske det är slut Men kolla du med helena om du vill veta mer !!! hon vet vad pappret heter :)

Camilla Ekman sa...

Jag älskar dina kort! Det översta är så vackert och det andra så läckert och passande till en 40-åring!

Kram

Anonym sa...

Du är en fantastisk kortmakare! =)

Kram

Annica H sa...

Riktigt härliga alster från dig! Som vanligt!!..
Ha en riktigt härlig helg!
//Annica H

Anonym sa...

Ta det lugnt ikväll nu ;P

Kram!