tisdag 11 november 2008

När sorgen tränger sig på

Kondoleanskort är alltid svårt att göra tycker jag och jag vill att det ska vara så sobert och smakfullt som möjligt. Som jag har sagt förut - alla sörjer vi olika och har olika uppfattningar för vad som är pasande eller inte.

Det här kortet är gjort i A5 och sparsamt dekorerat med hydrangeor och slät satin. Ett glashjärta pryder oxå sin plats.


Dagen i övrigt består av arbete *kikar på klockan* om typ två timmar. Gårdagen var stökig och jag hoppas att det blir lite mer hanterbart idag.

*kram*
Ylwa

9 kommentarer:

Unknown sa...

Jättevackert kort! Det är svårt att scrappa såna kort! Du har gjort ett jättebra jobb med det!

Cath. sa...

Ett så fint och sobert kort du gjorde! Inte helt lätt men jag tycker du har lyckats jättebra!

Anonym sa...

Oj vad svårt men du har verkligen lyckats bra.

Kicki sa...

Det här kortet tycker jag sååå mkt om!! Stilrent men med härliga färger!!

kram
Kicki
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Anonym sa...

Ett väldigt smakfullt kort!!!!
Jobba lugnt!
Kram Cissi

Anonym sa...

Jättefint kort=) Ja det är svårt men kondoleanskort, men du lyckas så bra tycker jag=)

Kram!!

TesaB sa...

Det är väldigt fint och du har verkligen fixat uppdraget jättebra!

Anonym sa...

jag tycker det är jättefint! precis lagom.
Det gjorde du bra!

Anonym sa...

Som sagt, det är svårt att skapa såna kort men jag tycker du har lyckats väldigt fint.

Hoppas arbetsdagen blir lugnare idag :)

Kram Ulrica