måndag 24 november 2008

Nu ska ni få höra.....

I helgen hade vi scrapträff här i Enköping. 45 brudar i samma lokal som sitter och pysslar och andas samma kreativa luft.

Man hade satt ihop två tävlingar ett julkort som inte fick innehålla rött, grönt och guld. Det gjorde heller inte mitt!! *pekar mot föregående inlägg* det blev knallrosa.

Den andra fick jag hoppa över för jag hade fullt upp med Bertils födelsedagspresenter som jag inte ens hade påbörjat innan.
Det första är en meter papprör som jag pimpat som innehåller en oljemålning


Och det andra blev ett CD-fodral med tillhörande skiva "Visst finns mirakel" med Suzzie Tapper. En låt med en text som är gjord speciellt för oss känns det som.


Och nu till det som är den STORA nyheten: Fia på Handarbeta frågade om jag ville ingå i deras DT!! *skuttar och dansar lite* Jag sa förstås JA - hon är en sån underbar människa denna sushiälskande kvinna!! *pekar uppåt* Materialet till CD-fodralet kommer från Handarbeta.

Ha en bra dag vänner!!
//Y

8 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara alster och GRATTIS till DT tjänsten =D

Kram!!

Anonym sa...

Åh vad roligt!!! Stort GRATTIS till DT-platsen!! <3

kramar.

Caroline sa...

Stort grattis vännen! Så spännande! Fina kort än en gång!

Camillha sa...

Grattis till DTuppdraget!!

Sången Visst finns mirakel, är faktiskt skriven till min kusin som är sambo med henne! Men givetvis är den ju skriven för oss alla, det var inte det jag menar... men lite speciellt känns det ju att den är skriven till Johan!

För det FINNS mirakler!!! Du är ett!

Jenny sa...

Tack själv för det trevliga sällskapet. Hoppas du fick en trevlig kväll sen. Och stort grattis igen till DT-platsen!!! KRAM!

~ Sophia ~ sa...

Grattis till DT-platsen vännen min. Där har Sofia hittat en riktig guldklimp.

Hoppas att du hade en trevlig kväll sedan.
Kram, Sophia

Anonym sa...

Tack för i lördags! Du satt på tok för långt bort tyckte jag... det får vi lov att ändra på till nästa gång. Nästa gång kanske vi får ha dig kvar lite längre också :o).. men som du säger.. ibland måste man prioritera och självklart går kärleken i första hand!!

Presenterna du skapat till honom blev toppenläckra och jag är säker på att han blev superglad :).

Stort GRATTIS till DT-platsen hos Handarbeta.. den är du verkligen värd!! Och det var så underbart att se din glädje över den :o).

Kram Ulrica

Ilus sa...

Stort grattis till DT-platsen!! Så roligt!