söndag 9 november 2008

Symässan - ett mecka för alla tanter

Igår var Ulrica och jag till Symässan i Kista. Ett mecka för alla tanter i hela Sverige - och jag tror banne mig att alla var där!! Det första vi råkar på var en sur röst som sa "Står du i kö eller??" (översättning: flytta på dig!!) eller "Herregud - du har ryggsäck!!" (jag kontrade med: "Och du har barnvagn!!") så funkade hela dagen - kul va!!


Hittade lite fynd bland alla utställare med pärlor, spetsar och band. De kommer att dyka upp bland kort, LO och andra alster framöver. Träffade dessutom Helena och Micke från Landstoken och fick ytterligare stämplar av henne att göra grejer av. Fick välja själv från Stampsmith-kollektionen. Tack - de är ljuvliga!! Återkommer med alster och bilder.

Fars dag idag och jag ska alldeles strax ta mig till min far med detta kort och en liten present.


Jag trodde i min enfald att pelargoner går i dvala under vintern, men döm om vår förvåning när jag kom ut i Bertils verkstad i morse - kolla denna myckenhet!! De t o m knoppar sig.


Ikväll kommer tre töser till mig och ska göra lite julkort. Återkommer med bilder och alster senare ikväll eller imorgon.
//Y

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha! Arga tanter är inte att leka med;D
Ett jättegulligt farsdags kort, det blev han väl glad för?

Ha det bäst!

Anonym sa...

Halloj och tack för igår :o).. ja, tanterna var inte nådiga *S*.

Vi kom precis nyss hem så det blidde ingen julkortsvisit för mig.. och min arm är inte på min sida så jag ligger med liniment och värme på axlarna just nu :((.

Stor KRAM