söndag 2 november 2008

Tjejkväll och lite mer fest

I fredags var vi bjudna till Annelie på mat. Ulrica, Johanna, Linda och jag blev bjudna på ett underbart tapasbord.

Vi hade superkul (ryktena säger att det gick åt fem liter vin=) och jag har sällan skrattat så mkt som den kvällen. Vi känner varandra främst genom pysslet, så det var inte lätt att frångå det ämnet - men vi gjorde vårt bästa att prata om annat oxå. (det där med vinet måste vara förtal=)

Jag hade - som vanligt - ingen kamera med mig....men Ulrica hade huvet med sig så kolla gärna hennes bilder här.

I går var vi på inflyttningsfest hos Pirjo och Olli. Där fick vi oxå ett tapasbord, champagne, vin och öl. Sen var vi ner på Maja 35+. Kvällen avslutades med att jag gick hem och bytte skor (för självklart kan jag inte hålla mig på backen utan måste upp 10 cm) Bertil och jag gick hem till honom och det behövdes lite friskluft.

Idag har jag försökt överleva och verkar det faktiskt som om det försöket ska lyckas!!

Edit: Vi har enats om ett par vita helger - det är mkt för kroppen med tre fartfylld helger på raken. ;)

Ylwa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder på dig hjärtat och jag längtar efter att krama dig när jag ser dem!!!

KRAAAAM!

Anonym sa...

Nu är det så att ryktet om antalet liter stämmer! ;-)

Det var fantastiskt kul och jag ser gärna en repris snart igen!

KRAM