lördag 13 december 2008

Jag har fått en award!!

Jag har fått en award av Bettan. Kika in i hennes blogg och se allt det fina hon gör. "För inspirerande ord och ert alltid så vackert skapande ni visar upp i era bloggar."

Fem enkla regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån.
3. Nominera minst 5 st andra.
4. Länka till dem i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

Jag har nominerat:

Lambisoft - du är en otroligt duktig scrappare och kortmakare med stort hjärta och glimt i ögat.
Malin - har kommit att bli en kär vän i pappersträsket med en blogg som är en balsam för själen. Lycka till med butiken hjärtat.
Marianne - den mest energiska och påhittiga scrappare jag känner. Idéer flödar och det skadar verkligen inte att finnas i ditt energifält....det smittar lixom.
Marie - min bästa vän som bor så låååååångt bort. Du ger mig sån scrapglädje och energikickar...tack hjärtat.
Ulrica - det är ditt fel att jag sitter i detta scrapträsk...tack vännen. Otroligt duktig fotograf och pysslare. Gör allt från kort, smycken, altrat och ljus - allt blir fint i dina händer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack hjärtat! <3

Anonym sa...

Nä, vad söt du är =D Tusen tack!! Den värmde verkligen nu när det är jämmer och elände i gökboet ;P

Kram!!

Anonym sa...

Stort tack, vännen! Vilka härliga ord :o). Kram Ulrica

Anonym sa...

Hoppsan hoppsan..vilken grej...åh nu blir jag sådär röd i ansiktet igen...
Tack!! Det värmer ända från lilltån till knoppen....

må gott & kram
Marianne eller mian ...O:)