måndag 22 december 2008

Vart tar tiden vägen??

Ja det kan man undra!! Den här veckan har gått supersnabbt.

I torsdags var vi bjudna hem till Ulrica på lite julpyssel och mat. Hade självklart inte med kameran (glömmer den ALLTID när det är ngt kul=) men kika in till värdinnan om ni vill se lite bilder. Malin på Scrappers hade sponsrat med lite material, så vi fick en utmaning att göra ngt av allt det fina. Jag gjorde ngt, men jag kan inte visa det förrän efter jul.

I går söndag var jag på julpyssel hos Mians. Vi hade supermysigt och pysslade allt vad tygen höll. Blev oxå bjudna på glögg, skinkmackor och julmust - fanns inget annat på julbordet än det skulle jag ändå vara nöjd!! (man kan ju fundera på varför man bullar upp så denna enda kväll) Vad jag gjorde på kvällen kan jag inte visa heller förrän efter jul.

Vad jag däremot kan visa är lite grattiskort och DET SISTA JULKORTET för i år!!


Ha en god jul vänner, lär kanske inte ha tid att uppdatera förrän efter jul. Jag jobbar julaftons kväll - kul va?? Jag vet att jag tjatar, men jag har inte riktigt förlikat mig med det.

God jul alla!!
//Y

7 kommentarer:

Ulwa sa...

Hej!
Visst är det så att man aldrig har med sig kameran när man verkligen skulle behöva det. Det är mysigt att sitta och pyssla tillsammans. Fina kort har du gjort!
//Ulwa

Anonym sa...

God jul min vän!! Hoppas den blir bra trots jobb. Vet du? Vi kan tänka på varandra för jag jobbar julaftonskväll jag med! ;)

KRAMAR i massor

Anonym sa...

God Jul vännen!!! och ta det lugnt med glöggen ;P

Kram!

Anonym sa...

God jul vännen!
Hoppas du får en mysig helg trots jobb.

KRAM

Helena sa...

Kikar in för att önska dig en härlig jul trots att du jobbar och ett gott nytt år!
Kram

Anonym sa...

God Jul YlWA...

SOM VANLIGT GÖR DU BARA FIINA SAKER!!

Må gott & kram

Mian

Camilla Ekman sa...

Så fina kort, Ylwa! God Jul på dig.

Kram Camilla