måndag 16 februari 2009

Tycker det är svårt...

...med kort till män. Man kan ju alltid scrappa kortet - vilket jag oftast gör - för de flesta stämplar är så riktade till kvinnor. Men nu har jag hittat en som passar mig och det här kortet blev resultatet:


Ett välkommen-till-världen-kort:


Och sist men inte minst ett ljuvt, kvinnligt kort till Åsa:


Nu börjar mina vänner fjärilarna i magen göra sig påminda. Nu är det bara en dryg vecka tills Bertil och jag åker till solen och värmen!! Det ska bli så fruktansvärt skönt att få lite avkoppling och semester.

Ha det bäst!
//Y

7 kommentarer:

Lena sa...

Jag håller med dig. Det är jättesvårt att göra kort till män. Tycker du har lyckats bra med ditt kort. Ja, alla du gjort är jättefina.

TesaB sa...

Åh, jättefina kort allihop!!!

Anonym sa...

Vilka söta kort!! Härligt dekorativa! =D
*haha* tack för ett gott skratt!! (bampa om toaborsten...OM nu bampa betydde pappa!) ;P
stor kram Petra

Annica H sa...

Åh va snyggt! :)
Det översta kortet blir min favorit! Jättefint!
/ Annica H

~:Johanna:~ sa...

Vilka härliga stämpelmotiv du har. Vart har du hittat de. Jag lånar gäärna de på nästa träff. För du kommer väl.

vart ska ni åka å semestra då? *avis*

Kram Johanna

Articsisters sa...

Hej å hå...
Jag riktigt njuter över att få trilla in hos dig och njuta av dina alster. Det var hur länge sedan som helst sedan jag var in till dig eller mer till någon. Har varit ur scrappet ett tag.

Ha det underbart.
Lisbet

Bettan sa...

Visst är det svårt med kort till män. Tycker du har lyckats bra här :-) Perfekt stämpel :-)
Hoppas allt är bra!
Elisabeth