måndag 11 maj 2009

Rockig inbjudan

Fick i uppdrag av Mians att göra ett inbjudningskort till ett kalas till killar i 12-års åldern. Nu är ju jag dålig på grejer till killar i den åldern, men jag gick på ett säkert kort - Guitar hero!!

Inbjudan blev så här:


Vid varje fack (inuti) står det en fråga: När? Vad? Var? och svaren finns skrivna på guitarrerna som är nedstuckna. Nästan all embossing är gjort på overlay (var försiktig med värmen) och kortet hålls ihop med en gördel gjort av spillpapper.

Vinnaren i turneringen går naturligtvis inte lottlös - han får en medalj värld en rocker:


Det här var nog det roligaste uppdrag jag fått!!

Material
Papper: Bazzill röd och gul cs, Rusty Pickle - Guitar Heaven, Robins Nest - Flames border, Flames
Overlay: Hambly Studios - Graph orange
Stämplar: Inkadinkado som är embossade med vitt.

Allt material finns hos Mians Scrap och Design

6 kommentarer:

Wildärtan sa...

Men gosh så läckert!!!
You rock, girl!

Malin sa...

Å så häftigt!!! Önskar jag kunde få vara med och spela...Jag och Max spelade GH idag ända tills myrorna invaderade =( *ryyyser*

Kram!

Maiden sa...

You rock! :-) Helt i min smak!! Kram

BellaMio sa...

WOW!!! Jag förstår att tycker det varit roligt, för när man gör något man tycker om brukar det bli bra och detta var bara så himla läckert!!!

Annica H sa...

Wow! Verkligen supercoolt! :)
//Annica H

Carola sa...

WOW! Vad coolt!