söndag 19 juli 2009

Jag har världens bästa man....

...jo vet är sant!! I lördags hade vi pysselträff med Enköpings Pyssel och vid lunchtid passade jag på att sammanstråla med Bertil för lite mat. Tidigare under dagen hade jag fått se jättefina blommor som ngn köpt på IKEA. Bertil och en kompis skulle till Barkarby och jag frågade om han kunde åka till det stora varuhuset och köpa lite blommor till oss. Tre timmar senare kommer med leveransen med fina blommor - och han gjorde succé hos tjejerna!! Han har många fler kvalitéer.

Träffen var som vanligt superkul - och den här gången hade man toppat med ett fikabord ni sällan sett like till *mums*. Jag gav upp efter 16 timmar och under dessa timmar gjorde jag 2 LO och 5 kort. Här kommer ngra av dem.

Min dotter här och nu


Mina härliga träskor - i've got happy feet


Ett bröllopskort


Ronja fyller år


Ha en trevlig söndag vänner!!
//Y

7 kommentarer:

Ulrika sa...

Åhh vad fina grejer du gjorde!! Bra man har du också! Hihi! Kram från mig!

Maiden sa...

Jag håller med om att din man är bra! Tusen tack för blommorna! (Han är dock inte bäst - för det är min man.. hi hi)
Det var verkligen skoj att träffas, det måste vi göra fler gånger! Massa kramar

Pyzzlis sa...

Sådana underbara saker du gjort och mannen verkar inte vara så långt efter heller.
Ha det gott

Anonym sa...

Härlig LO på träskorna! Du är flitig (och duktig) du. Ha en jätterolig/mysig tripp till Skara vännen!
Kramar/Camilla

Annelie sa...

Glad att du gillade fikabordet. Tänk att jag var lite orolig att det inte skulle räcka ;)

Superfina alster du hann med att göra. Ska lägga ut mina vilken dag som helst.

Kram

Ps... Har du sett den nya bloggen? www.enkopingspyssel.se

Malin sa...

Oj så mycket fint du hann med =D
Det blir nog dåligt med semesterresande för oss =( Daniel måste jobba och jag har möten med ams var och varannan vecka nu när jag har gått över till jobb och utbildningsgarantin...men förhoppningsvis får jag ett jobb snart! =)

Kram!!

Yoli Design sa...

åhhh wow så himla mycket snygga alster du gjorde!! Snäll man du har!! hahah hade velat se min sambo åka till ikea å köpa blommor till mig!! hahhaha :D

LÅter härligt med träffen...
ja, jag hade gärna varit där juh!! :D Men nu ses vi i höst iaf!! :D Yiihaaaa


Ha det bäst sötnos!!
Kraaaaaaaam