fredag 11 september 2009

Inspiationsmaterial för Mians

Jag fick i uppdrag att göra en instruktion hur man jobbar med Promarkers. Jag har gjort en steg-för-steg-instruktion i bild och text på kort som ligger i en altrad ask.


Materialet jag fick var spillbitar - och för alla som tycker det är tråkigt att använda spillbitar kan jag säga: dyk ner i någon annans spillåda - det var hur inspirerande som helst!!

Jag klädde asken (som för övrigt är en promarkersask=) med spillbitar och jag har rivit och chalkat och ritat.

Korten inuti är card stock där de skrivna och visualiserade instruktionerna finns. Alla kort har fått en öljett i ena hörnet och ihopsatt med en ring.

Vill ni se instruktionerna live - åk till Mians Scrap och design i Enköping.

4 kommentarer:

Maiden sa...

ÅÅ vad läckert!! Hoppas du kan lära mig lite nästa helg!!
Massa kramar

Anonym sa...

Stiligt! Får nästan göra ett besök för att kolla IRL ;)
Kramar/Camilla

yes sa...

Ser ursnyggt ut! Jag skulle verkligen vilja lära mig mer, den kanske kommer med till Enöpingsträffen?

Annelie sa...

Jättefin! Den måste jag kika närmare på när jag kommer till Mians nästa gång!

Ses på lördag!
Kram