tisdag 3 november 2009

DT-material för Handarbeta

Jag har i min vänkrets två av de underbaraste människor jag vet. De bjuder på sig själva, de är omtänksamma och vi bara älskar dem. Ni vet vilka ni är och är det ngn som känner igen er på de här bilderna är det bara en bonus =)

Det här vackra förklädet överlämnades under en kväll med mycket skratt och glädje. Det poserades och vi förevigade.



Jag har valt att inte ha ngn titel på denna LO, utan har bara helt enkelt skrivit "Två av de finaste människor jag känner" (jamen inse problemet att ge denna ett namn=)

Gå gärna in på Handarbeta.se och kolla in alla nyheter - det väcker alla jag-vill-ha-känslor du kan tänka dig =)

Material
Papper - Websters page (läggs upp i butiken inom kort=), My Minds Eye (baksidan=)
Blommor - prima
Spets - Prima
Dekosar - Prima Say it in crystals - Mix (rankan i mitten av förpackningen), Tim Holtz underbara metalldekosar

Jag har fallit för trycket och börjat använt mig av Distresser. Har med hjälp av handtag och dynor färgat in kanter istället för att chalka. Man kan göra hur mkt som helst med hjälp distresser - och det finns ju så många härliga färger!!

Det kommer mycket nytt i butiken, samt fylls på efter eventet i slutet på oktober. Håll koll!!
//ylwa

3 kommentarer:

ulrica sa...

Ja, distresser kan man göra nästan allt med tycker jag :). LOVE! Jag vill bara ha alla dynor också...

Härlig LO på två härliga personer!

Kram Ulrica

Annelie sa...

Superfin LO på två urmysiga personer!

Även jag har fallit för trycket. Ska lägga en beställning hos Fia på Distresser m.m.

KRAM

Fia sa...

Gud ville visa människorna vad ett gott hjärta är - så han skapade Ylwa!

Du vet vad du betyder för oss Ylwa!!

SUPERKRAM!