tisdag 29 december 2009

Utmaning från Handarbeta

Vår DT-mamma Fia ger oss då och då utmaningar, och den här gången ska vi lifta ngn i DT-gänget - min lott föll på YoRee. Hua!! Hon är så fruktansvärt duktig och detaljerad.

Det här är originalet:

och så här blev liften:


Kanterna är ruggade med edge scraper, lite rivna och inkade med distresser

Istället för tickets har jag använt mig av tags, som jag gjort gamla med hjälp av Walnut inc och distresser, och jag skrev YoRees ord med penna på dessa istället.

Hoppas ni kan se likheten =)

Material:
Papper - privata + spillpapper (tänk vilka stora bitar man kan hitta i spillådan=)
Blommor - Blossoms - Ros - Vit+röd, Prima - Homespun Bittles - Blå + grön, PRIMA - Mini gypso - Ljus blå, den underbara prima-kvisten är slut, men liknande finns här
Spets - PRIMA - Spets - Jellie

Inga kommentarer: